2trendy.dk er en af Danmarks største webshops inden for herretøj, og har i år 2016 lavet en trendrådgivning. Denne trendrådgivning er lavet for at give dig idéer til, hvilket tøj du bør overveje at købe når du skal have nyt. 2trendy’s trendrådgivning er udarbejdet i samspil med en lang række bloggere og brands.
Blandt disse brands og bloggere, er der herunder fremhævet nogle af de mest velkendte og fremtrædende af disse:

Formålet med dette trendrådgivningen 2016, er som sagt at give herrer inspiration til deres herretøj. Hvis du er interesseret i at se trendrådgivningen, kan du klikke ind på 2trendy’s blog på følgende link: Trendrådgivning 2016 – Inspiration til Herretøj
De ovenstående brands, kom selv med interne udtalelser omkring herretøj og -mode, hvor de mest interessante udtalelser kom fra bloggere som Christina Neubert.
Bloggerne kom ind på nogle mere nuancerede syn på herretøj, som ellers er sjældent set i forhold til denne branche. Christina Neubert snakkede blandt andet omkring, hvor vigtig bæredygtighed efterhånden er ved at være også inden for herretøj.
Vi lever i en verden, hvor mennesker dør af sult og tørst, og derfor bør vi tænke os en ekstra gang om når vi øser tusindvis af liter vand ud på tøjproduktion. Det er vigtigt at oplyse omkring emnet, således folk også er opmærksomme på dette når de skal købe tøj.
Selected valgte som en af de eneste at anvende en ekstern blogger til at varetage deres udtalelse, hvilket også var med til at give en meget mere nuanceret udtalelse på herretøj.
I forhold til selve trendrådgivningen, fungerer denne i høj grad også som en anerkendelse af de medvirkende rådgivere, og derfor er disse også blevet belønnet med et unikt emblem til deres egen hjemmeside.
Emblemet kan du desuden se ved at klikke på linket, som er nævnt et lille stykke oppe i artiklen. Hvis du selv ønsker at blive rådgiver, er du desuden velkommen til at kontakte os.
På baggrund af udgivelsestidspunktet af denne inspiration til herretøj 2016, fokuserer den i høj grad på sommertrends, og der kommer sandsynligvis også derfor en trendrådgivning til vintertøj senere på året.
Forhåbentlig kommer der nogle flere rådgivere på banen i den nye trendrådgivning, da dette må konstateres vigtigt i forhold til at give et nuanceret billede af hvordan herretøj og -trends udvikler sig i Danmark.
Derfor anmoder vi om, at eventuelle rådgivere tager kontakt, således vi kan give nogle gode råd i vinterperioden i forhold til herretøj. Der er trods alt ikke mange herretøjs-bloggere i Danmark i øjeblikket, og derfor er det også en unik mulighed.
Det vil være interessant at få nogle udtalelser til sammenligning med udtalelserne fra firmaerne, da dette eventuelt vil bekræfte eller give et nuanceret billede af deret udtalelser.
Indlægget er leveret af online marketing specialist Michael Cortzen.

Postet af Michael Cortzen via AdSet.